Szkolenie z zakresu onkologii dziecięcej

Personel Społeczny

2020-11-23 - 2020-11-24

Szanowni Państwo,

niniejszym, chcielibyśmy serdecznie Państwa zaprosić na bezpłatne szkolenie on-line, które skierowane jest do pracowników instytucji pomocy społecznej, psychologów, pedagogów, terapeutów oraz zawodów pokrewnych z woj. wielkopolskiego.

Szkolenie odbędzie się w dniach:

23.11.2020 - 24.11.2020r
., w godz. 16:00 - 19:15  (z uwzględnieniem przerwy).

Formularz zgłoszeniowy:  https://forms.gle/QWwPwfyXoGHkhsi6A

Zakres szkolenia:

* Psychoonkologia oraz metody pracy z rodziną dotkniętą chorobą onkologiczną, a w szczególności rodziną i osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym.

Szkolenie dotyczy pracowników / placówek z powiatów:

* gostyńskiego,
* jarocińskiego,
* krotoszyńskiego,
* pleszewskiego;

Jeżeli jesteście Państwo z innego powiatu, a chcielibyście wziąć udział w szkoleniu, prosimy o kontakt pod nr tel. 601-937-116.

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest podniesienie wiedzy pracowników pomocy społecznej z zakresu psychoonkologii, pracy z rodziną dotkniętą chorobą onkologiczną, w szczególności rodzin i osób zagrożonych wykluczeniem społecznym a także przygotowanie pracowników instytucji pomocy społecznej oraz psychologów, pedagogów, terapeutów do właściwego z punktu widzenia psychologii komunikowania się z pacjentem i jego rodziną oraz lepszego rozwiązywania problemów w relacji pacjent - specjalista.

Ramowy program szkolenia:

• Zapoznanie się z podstawowymi informacjami na temat psychoonkologii,
  • Poznanie aspektów psychologicznych choroby nowotworowej u dzieci i młodzieży,
  • Poznanie etapów psychologicznego podejścia do choroby nowotworowej rodziny i bliskich pacjenta onkologicznego,
  • Nauczenie się samoobserwacji własnych nawyków radzenia sobie z silnymi emocjami, pojawiających się w sytuacjach trudnych i kryzysowych w relacji z chorym onkologicznym,
  • Nauczenie się przekazywania złych wiadomości pacjentowi i rodzinie,
  • Zapoznanie się ze sposobami komunikacji między personelem medycznym a pacjentami i/lub rodziną.

Liczba miejsc jest ograniczona!

Wszelkie pytania dotyczące szkoleń, prosimy kierować na adres: szkolenia@fundacjapomocydzieciom.com.pl

Informacja o szkoleniu -  dla pracowników instytucji pomocy społecznej (kliknij, by otworzyć)